Novemberben kezdődik az M83-as út fejlesztése Pápa és Győr között

Novemberben indul az M83-as út fejlesztése 132 milliárd forint állami forrásból, amely révén új nyomvonalon lesz elérhető Pápáról Győr és az M1-es autópálya – ismertették a térség országgyűlési képviselői a Győr-Moson-Sopron megyei Téten szombaton sajtótájékoztatón.

Csökken a hagyományos média fogyasztóinak aránya az internethez képest

Az internetezők fele már lényegében egyáltalán nem a tévéből, a rádióból vagy a nyomtatott sajtóból tájékozódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) 2019 novembere és decembere között készült piackutatása szerint. Az internet teret nyer minden korosztály hírfogyasztásában és szórakozásában, de ez a tendencia a Z-generációnál a leglátványosabb.

Dübörög a víztakarékos autómosás Magyarországon

Néhány éve még a legtöbben butaságnak tartották a víztakarékos autómosást, de mára látszik, hogy van létjogosultsága, sőt egyre nagyobb teret hódít a magyar piacon is. Az ágazat mindössze két év alatt 15-szörös növekedést produkált, becslések szerint jelenleg évi 113 000 alkalommal tisztítanak autót nanotechnológiával. Ilyenkor járművenként mindössze 1,5 deciliter vizet használnak fel, míg a normál autómosások […]

Nincs közvetlen életveszélyben a második emeletről kizuhant kőszegi kislány

Nincs közvetlen életveszélyben az a négy év körüli kislány, aki péntek reggel kizuhant egy kőszegi ház második emeleti ablakából – közölte a győri Petz Aladár Megyei Oktató Kórház orvosigazgatója kora délután az MTI-vel. A gyermeket helikopterrel vitték kórházba.

Országos kampánnyal segíti a Coca-Cola a hazai éttermek újraindulását

A Coca-Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti, mivel az éttermek nagy része az elmúlt hónapok során zárva tartott, és ezért bevételük sem volt. A Coca-Cola Magyarország július 1-től nagyszabású kampánnyal támogatja a szektort. Több mint 430 fővárosi és vidéki éttermi partnere számára személyre szabott hirdetéseket – […]

NMHH-piackutatás: a közösségi oldalakon találkozhatunk leginkább álhírekkel

Az internetezők fele futott már bele álhírbe, derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakossági felhasználói szokásokat felmérő kutatásának adataiból. A tavaly év végén készült, legalább heti egyszer internetezők között végzett kérdőíves kutatás eredményei szerint álhírekkel különösen a közösségi oldalakon találkozhatnak a netezők.